Associate degree voltijd opleiding Veterinair praktijkmanager Aeres Hogeschool Dronten

Interesse in Dier?

Je bent gek op dieren, je wil er alles over weten én er je werk van maken. Bij Aeres Hogeschool hebben we studies die speciaal gericht zijn op jouw favoriete diersoort. Of je nu gaat voor paarden, recreatie- en gezelschapsdieren, vee of dieren in de natuur: wij hebben de perfecte opleiding voor jou! En het mooie is: binnen deze studies kun je alle kanten op. Dierwelzijn, diervoeding, diergezondheid, het houden van dieren voor voedsel of recreatie, of zelfs onderzoek naar dieren in de natuur. De keuze is reuze!

Waarom een Dier-studie bij Aeres Hogeschool?

• Jij hebt een passie voor dieren
  • Voltijd of deeltijd
  • Je wilt graag praktijkgericht studeren

Bekijk onze Dier-studies

Voltijdstudies

Dier- en Veehouderij

Diergezondheid & Management

Toegepaste Biologie

Almere

> Bekijk alle 12 voltijd Dier-studies

Deeltijdstudies

Docent en kennismanager Recreatie- en Gezelschapsdieren

Wageningen

Docent en kennismanager Veehouderij

Wageningen
4 jaar

Veterinair Praktijkmanager (Associate degree)

Associate degree
2 jaar

> Bekijk alle 6 deeltijd Dier-studies

Studeren in Dronten

Dronten als studentenstad is misschien wel het best bewaarde geheim van Nederland. En juist dát maakt ons bijzonder. Bij Aeres Hogeschool Dronten merk je meteen de prettige sfeer, hechte band tussen de studenten en het persoonlijke contact met de docenten. Weet je van aanpakken, wil je ondernemen en samen werken aan de wereld van bedrijfskunde, dier-, food- en/of agribusiness? Kom dan studeren bij Aeres Hogeschool Dronten.

Studeren in Wageningen

Wageningen is een wereldstad in zakformaat. Een plek die bekend staat om haar campus, waar Aeres Hogeschool Wageningen trots deel van uitmaakt. Wij zijn de grootste opleider van leraren in beroepsgerichte vakken voor het vmbo en mbo. Kortom: is een carrière in het groene (onderwijs)domein iets voor jou? Dan is Aeres Hogeschool Wageningen iets voor jou!