Studente

Studeren aan Aeres Hogeschool

Ben je enthousiast geworden en wil je een opleiding starten bij Aeres Hogeschool? Dan vind je hier alles wat je moet weten over studeren aan Aeres Hogeschool.

Kosten en financiering

Spaarvarken

Wil je weten hoeveel collegegeld je betaalt? Hoe je de betaling kan regelen? En welke mogelijkheden er zijn om (een deel van) de kosten te financieren? Je leest het hier.

Inschrijven voor een studie

Laptop typen

Inschrijven of herinschrijven voor een studie doe je via Studielink. Voor voltijdstudenten geldt dat je je voor 1 mei moet aanmelden voor de studie van je keuze. Lees hier meer.

Zomercursus

Boeken en tablet

Wij bieden een zomercursus aan om de kennis in bepaalde vakken op niveau te brengen vóór de start van de studie. Voor de één verplicht, voor de ander vrijwillig. Lees hier meer.

Laptop en software

Studenten werken samen voor krijtbord 2

Het gebruik van een laptop tijdens je studie is (bijna) niet meer weg te denken, helemaal niet voor technische studies als Geo Media & Design en Agrotechniek & Management. Zorg ervoor dat jouw laptop aan onze minimumeisen voldoet.