Grassprieten en avondzon

Voor bedrijven en instellingen

Bij Aeres Hogeschool vinden we een goede binding met het werkveld essentieel. Daarom werken we graag op alle niveaus intensief samen met bedrijven en instellingen. Bent u op zoek naar een stagiair? Of heeft u een vraag of opdracht die u samen met studenten of onderzoekers wil uitwerken? Bekijk hier de mogelijkheden.

Stage en afstuderen

Student Aeres Hogeschool Almere

Heeft uw bedrijf, instelling of projectgroep een stage- of afstudeeropdracht? Wij brengen uw opdracht graag onder de aandacht van onze studenten.

Professionalisering medewerkers

B DT Docent Groene Sector PABO 2

Wij zorgen graag samen met u voor de professionele ontwikkeling van uw medewerkers. Bekijk ons deeltijd aanbod.

Samenwerken onderzoek

Student microscoop laboratorium Aeres Hogeschool Almere

Onze onderzoeksafdeling werkt nauw samen met de praktijk om gezamenlijk kennis te creƫren. Kijk hier voor de mogelijkheden.

Almere

Nieuwbouw Almere

Onze studenten hebben diverse mogelijkheden om op alle niveaus een opdracht in de praktijk te doen. Heeft u een onderzoeks- of bedrijfsopdracht? Of een stage- of afstudeerplek binnen uw bedrijf?

Dronten

Aeres Hogeschool Dronten

Wageningen

Aeres Hogeschool Wageningen buitenkant vlaggen

Op zoek naar een student die u kan helpen met een stage-, afstudeer- of onderzoeksopdracht? Of heeft u een vacature die u wilt uitzetten onder onze huidige studenten of alumni? Wij helpen u graag verder.