Laptop typen

Studielink

Wil jij je inschrijven voor een van de studies van Aeres Hogeschool, dan doe je dat via de website van Studielink. Dit is het landelijke inschrijfsysteem voor alle hbo-opleidingen en universitaire studies. Om je aan te kunnen melden bij Studielink, heb je een DigiD nodig. Onvolledig ingevulde aanmeldingen worden niet geaccepteerd door Studielink en komen niet (goed) aan bij Aeres Hogeschool. Heb je vragen over Studielink? Ga dan naar de Studielink Kennisbank.

Studiekeuze en toelating

Belangrijke zaken bij inschrijving

• Inschrijven voor een studie kan vanaf oktober.
  • Intake: Een onderdeel van de inschrijfprocedure is een intake (een studiekeuzecheck of een studiekeuzegesprek). Lees hier meer.
  • Zomercursus: In Dronten en Wageningen bieden wij een zomercursus aan om de kennis in bepaalde vakken op niveau te brengen vóór de start van de studie. Voor sommige studenten is een zomercursus verplicht, voor anderen geldt een vrijwillige deelname. Lees hier meer over de zomercursus in Dronten en Wageningen.
  • Herinschrijven: Vanaf de eerste week van juni kan je je herinschrijving regelen. Lees hier meer

Vragen over inschrijven?

Heb je direct vragen over inschrijven? Neem gerust contact met ons op: