Laptop typen

Bij Aeres Hogeschool vinden we een goede binding met het werkveld essentieel. Daarom werken we graag op alle niveaus intensief samen met bedrijven en instellingen. Heeft uw bedrijf, instelling of projectgroep een stage- of afstudeeropdracht? Wij brengen uw opdracht graag onder de aandacht van onze studenten.

Almere

Aeres Hogeschool Almere

De studies in Almere dragen bij aan een groene, gezonde stedelijke leefomgeving. Heeft u een opdracht die daarbij past? Laat het ons weten:

Dronten

Student Aeres Hogeschool Dronten

De studies in Dronten richten zich op agribusiness in alle facetten. Heeft u een opdracht die daarbij past? Laat het ons weten:

Wageningen

Studenten zittend krijtbord

De studies in Wageningen gaan over leren in de groene en consumptieve sector. Heeft u een stageplek of vacature? Laat het ons weten: