Net geklede studenten zitten achter laptop en krijgen uitleg van professional uit het bedrijfsleven

Minoren bij Aeres Hogeschool

Ontdek de minoren van Aeres Hogeschool

Sta je op het punt om jouw minoren te kiezen? Of je nu studeert bij Aeres Hogeschool of niet, met onze 53 minoren is er voor ieder wat wils! Wil je jouw kennis verdiepen of juist je horizon verbreden? Dat kan door te kiezen voor minoren die aansluiten bij jouw interesses.

Plant kweken Aeres Hogeschool Almere
Studenten Aeres Hogeschool Dronten
Aeres Hogeschool Wageningen

Waarom kiezen voor een minor bij Aeres Hogeschool?

Wist je dat je volledig vrij bent om te kiezen welke minor(en) je wilt volgen en waar je deze wilt doen? Je kunt ervoor kiezen om een minor aan een andere hogeschool of universiteit te volgen, maar Aeres Hogeschool biedt ook een breed scala aan uitdagende en relevante minoren. Onze minoren zijn beschikbaar op onze locaties in Almere, Dronten en Wageningen en sluiten naadloos aan bij de studies die aan onze faculteiten worden aangeboden.

Studeer je niet bij Aeres Hogeschool?

Ook als je studeert aan een andere hogeschool of universiteit, ben je van harte welkom om een minor bij ons te volgen. Inschrijven gaat eenvoudig via Kiesopmaat. Voor Aeres Hogeschool studenten verloopt de inschrijving via Osiris.

Waar ligt jouw interesse?

In totaal bieden we 53 minoren aan, voor ieder wat wils dus! Je kunt kiezen uit minoren in de volgende thema's:

• Dier- en Veehouderij: voeding, huisvesting, gezondheid, welzijn en fokkerij.
  • Tuin- en Akkerbouw: gewasgezondheid, fruitteelt en veredeling.
  • Bodem, Water, Natuur of Omgeving: duurzaamheid, ecologie en beheer.
  • Techniek en Smart Farming: innovaties in landbouw en technologie.
  • Paard en Huisdier: evenementen, fokkerij, gezondheid, voeding en coaching.
  • Voedselverwerking, Kwaliteit en Internationale Logistiek: van productie tot wereldwijde distributie.
  • Ondernemen en Adviseren: zowel nationaal als internationaal, met focus op bedrijf en omgeving.
  • Leren en Werken: praktijkgericht en innovatief onderwijs.