Net geklede studenten zitten achter laptop en krijgen uitleg van professional uit het bedrijfsleven

Minoren bij Aeres Hogeschool

Als student in het 3e studiejaar moet je belangrijke keuzes maken ter voorbereiding op het afstudeerjaar. Wil je je verdiepen op een onderwerp? Of juist liever verbreden? Het 4e studiejaar is volledig in te delen naar eigen interesse door middel van een afstudeerstage, afstudeerwerkstuk en minor(en).

Plant kweken Aeres Hogeschool Almere
Studenten Aeres Hogeschool Dronten
Aeres Hogeschool Wageningen

Minoren bij Aeres Hogeschool

Wist je dat je helemaal zelf mag bepalen welke minor(en) je gaat doen in je afstudeerjaar en waar je deze gaat volgen? Je kunt ervoor kiezen om naar een andere hogeschool of universiteit te gaan, maar wij hebben ook een groot aanbod aan minoren. In Almere, Dronten en Wageningen hebben we verschillende minoren die aansluiten bij de studies van de faculteit.

Externe studenten schrijven zich in voor minoren via Kiesopmaat. Ben je student bij Aeres Hogeschool, dan schrijf je je in via Osiris.

Waar ligt jouw interesse?

Het complete aanbod van minoren bij Aeres Hogeschool vind je op de website van Kiesopmaat. Onze minoren zijn te verdelen in de volgende thema's:

• Dier- en Veehouderij (voeding, huisvesting, gezondheid, welzijn en fokkerij)
  • Tuin- en Akkerbouw (gewasgezondheid, fruitteelt en veredeling)
  • Bodem, water, natuur of omgeving
  • Techniek en Smart Farming
  • Paard en huisdier (evenementen, fokkerij, gezondheid, voeding en coaching)
  • Voedselverwerking, kwaliteit en internationale logistiek
  • Ondernemen en adviseren (nationaal en internationaal, bedrijf en omgeving)
  • Leren en werken