Laptop typen

Aanmelden doe je via Studielink

Wil je je inschrijven voor één van de studies van Aeres Hogeschool? Dat kan via de website van Studielink. Je kunt je ook al inschrijven als je nog geen diploma hebt behaald.

Belangrijke zaken bij inschrijving

• Wanneer inschrijven? Inschrijven voor een studie kan vanaf oktober. De landelijke inschrijfdeadline is 1 mei, maar ook na 1 mei kun je je bij ons nog inschrijven. Lees hier meer.
  • Inschrijven maar nog geen diploma? Wil je je inschrijven voor een studie, maar heb je nog geen diploma behaald? Het inschrijven voor een opleiding op Studielink kan dan al.
  • Herinschrijven: vanaf de eerste week van juni kan je je herinschrijving regelen. Lees hier meer.
  • Intake: een onderdeel van de inschrijfprocedure is een intake (een studiekeuzecheck of een studiekeuzegesprek). Lees hier meer.
  • Zomercursus: wij bieden een zomercursus aan om de kennis in bepaalde vakken op niveau te brengen vóór de start van de studie. Voor sommige studenten is een zomercursus verplicht, voor anderen geldt een vrijwillige deelname. Lees hier meer over de zomercursus in Almere, Dronten en Wageningen.
  • Kom je uit het buitenland en wil je een Nederlandse studie volgen? Dan kan het zijn dat er voor jou andere toelatingseisen gelden. Neem hiervoor contact op met onze International Office.

Tips

• Vraag je DigiD op tijd aan: om je aan te kunnen melden bij Studielink, heb je een DigiD nodig. Een DigiD kun je hier aanvragen. Het duurt ongeveer 5 werkdagen voordat je deze in huis hebt en je je aanmelding af kunt ronden.
  • Woon je in het buitenland en kan je geen DigiD aanvragen? Je kan in Studielink een account aanmaken zonder DigiD.
  • Wees volledig: zorg dat je de aanmelding volledig invult. Onvolledig ingevulde aanmeldingen worden niet geaccepteerd door Studielink en komen niet (goed) aan bij Aeres Hogeschool.
  • Vragen: heb je vragen over Studielink? Ga dan naar de Studielink Kennisbank.

Vragen over inschrijven?

Heb je direct vragen over inschrijven? Neem gerust contact met ons op: