Aeres Hogeschool heeft persoonlijk contact hoog in het vaandel staan. Door de kleinschaligheid van de faculteiten is er goed contact tussen studenten en docenten. Elk schooljaar heb jij een mentor of een studieloopbaanbegeleider die jouw eerste aanspreekpunt is. Hij/zij helpt jou met jouw studievoortgang en heeft regelmatig contact met je om te bespreken hoe het gaat. Naast de mentor/studieloopbaanbegeleider zijn er ook vertrouwenspersonen, decanen en studentencoaches waar je terecht kunt wanneer je bijvoorbeeld te maken hebt met persoonlijke problemen of bijzondere omstandigheden.

Heb je een vraag over studeren met een functiebeperking (zoals bijvoorbeeld een chronische ziekte, ADHD of dyslexie), heb je behoefte aan extra ondersteuning tijdens je studie of aan vertrouwelijk advies? Moet je vaak thuis meehelpen of voor een familielid zorgen (mantelzorg), heb je vragen over inschrijven of behoefte aan studiekeuzeadvies? Voor al deze zaken kun je op verschillende plekken terecht. Waar precies vind je op de pagina's hieronder.

Aeres Hogeschool Almere

Aeres hogeschool almere

Klik op onderstaande button om te zien waarvoor je bij wie terecht kunt bij Aeres Hogeschool Almere.

Aeres Hogeschool Dronten

Klik op onderstaande button om te zien waarvoor je bij wie terecht kunt bij Aeres Hogeschool Dronten.

Aeres Hogeschool Wageningen

Klik op onderstaande button om te zien waarvoor je bij wie terecht kunt bij Aeres Hogeschool Wageningen.