Meisje buiten tegen plantenmuur aan lachend

Maak van je studie een Wereldstudie

Er is werk aan de wereld

Jij  geeft om mens, dier, milieu en maatschappij. Je bent bezig met onze toekomst en die van de wereld. De positieve impact die jij op de wereld kunt maken is groter dan je denkt. Bij ons leer je wat de wereld écht nodig heeft. Wat groen denken en doen daadwerkelijk betekent. Zo veranderen we samen de wereld, elke dag een beetje meer. Kies voor één van de 38 Wereldstudies van Aeres Hogeschool die de wereld beter maken en zet zo je eerste stap in de groene richting.

Hulp nodig met je studiekeuze? App met Tamara
Wereldstudies Aeres Hogeschool

Aeres Hogeschool Almere

gebouw-almere-vooraanzicht

Almere is een jonge stad die volop in ontwikkeling is, net als jij! Hier vind je de groenste hogeschool van Nederland, waar we samen werken aan jouw toekomst en de toekomst van onze planeet. Onze hogeschool is kleinschalig en persoonlijk en onze studies richten zich op Food, Nature & Urban Green. Bij Aeres Hogeschool Almere leer je wat het betekent om écht groen te denken en te doen.

Aeres Hogeschool Dronten

Dronten als studentenstad is misschien wel het best bewaarde geheim van Nederland. En juist dát maakt ons bijzonder. Bij Aeres Hogeschool Dronten merk je meteen de prettige sfeer, hechte band tussen de studenten en het persoonlijke contact met de docenten. Weet je van aanpakken, wil je ondernemen en samen werken aan de wereld van bedrijfskunde, dier-, food- en/of agribusiness? Dan is Aeres Hogeschool Dronten de ideale plek voor jou!

Aeres Hogeschool Wageningen

Wageningen is een wereldstad in zakformaat. Een plek die bekend staat om haar campus, waar Aeres Hogeschool Wageningen trots deel van uitmaakt. Wij zijn de grootste opleider van van leraren in beroepsgericht vakken voor vmbo en mbo, en bieden daarnaast een veelgeprezen masteropleiding. Kortom: is een carrière in het groene domein iets voor jou? Dan is Aeres Hogeschool Wageningen iets voor jou!