Voltijd Master studie Agribusiness Development Aeres Hogeschool Dronten

Pre-master

Wil je wel de master Agribusiness Development volgen, maar heeft jouw opleiding niet voldoende bedrijfskundige diepgang? Dan kun je kiezen voor het volgen van een pre-master. Deze pre-master is:

• Volledig online traject met coaching
  • 30 ECTS
  • Onderwerpen: food chain management, export management
  • Naar eigen planning te verspreiden over het hele jaar
  • Kosten:  €1.084,--

Neem voor meer informatie contact met ons op.

Minoren

In plaats van het volgen van de pre-master kun je ook kiezen voor een passend pakket aan minoren bij ons. Hierdoor kan je naadloos doorstromen vanuit je bachelor naar de master Agribusiness Development. In totaal is 30 ECTS aan bedrijfskundig georiënteerde minoren nodig. Je kan kiezen uit de volgende minoren van de Aeres Hogeschool Dronten:

Inschrijven voor minoren regel je via kiesopmaat (zie linkjes hierboven). Neem even contact met ons op als je erover denkt om door te stromen naar de master Agribusiness Development.

Engelse taalvaardigheid

Voor internationale studenten geldt:

• Je hebt een minimum score van 575 in de TOEFL English test, óf
  • Je hebt formeel erkend alternatief zoals de IELTS (level 6.5), Cambridge CAE C of IBT (90) (zoals uiteengezet in de code voor Masterstudenten).

Voor studenten met een Nederlandse nationaliteit geldt:

• Je hebt een minimum score van 575 in de TOEFL English test of een formeel erkend alternatief zoals de IELTS (leven 6.5), Cambridge CAE C of IBT (90), óf
  • Je hebt een 7 op het diploma (VWO) of een 8 op het diploma (HAVO) voor het eindexamen Engels, óf
  • Je hebt een bachelor behaald met daarin op zijn minst een gevolgd semester in het Engels, óf
  • Je hebt Engels als moedertaal, óf
  • Je hebt een diploma van een internationale school (IB)