Studenten zittend in klaslokaal

Cursus
Wageningen
Meerdere dagen

Dit programma is voor iedere professional die vragen heeft over vitaliteit en veerkracht. Je krijgt inzicht in hoe jij in je werk staat, waar je energie van krijgt en waar je belemmeringen voelt. Met als doel veerkrachtig(er) en vitaal(er) in jouw werk (en leven) staan.

Inhoud

Dit traject is voor iedere professional die vragen heeft op het gebied van vitaliteit:

• Hoe combineer ik werk en privé?
  • Hoe houd ik mezelf fit in bijvoorbeeld coronatijd?
  • Welke kwaliteiten en talenten heb ik (nodig) voor mijn werk en hoe versterk ik deze?
  • Hoe kan ik mijn concentratie verbeteren om beter online te kunnen werken?
  • Hoe kan ik ontspannen in drukke of moeilijke tijden?
  • Wat zijn voor mij essentiële factoren, waarden en ambities die bijdragen aan mijn welzijn?

Je leert hoe je inzicht kunt krijgen over hoe jij in jouw werk staat, onderzoekend naar wie jij bent als professional, hoe vitaal en energiek je je voelt, welke belemmerende gedachten en gevoelens je hebt, waar je energie van krijgt en waarvan niet en wat jouw (veer)kracht en talent is. Daarnaast krijg je tools en handvatten om deze aspecten te veranderen zodat je veerkrachtig(er) en vitaal(er) in jouw werk (en leven) gaat staan.

Voor wie?

Dit individueel (vitaliteits)coachingprogramma is voor iedere (onderwijs)professional die vitaler en veerkrachtiger in zij of haar werk wil staan.

Studiebelasting

Het traject neemt + 40 uur in beslag en bestaat uit individuele coachgesprekken en zelfstudie / thuisoefeningen.

Kosten

€715,- per deelnemer (incl BTW) voor een intakegesprek, 5 coachgesprekken en 1 afrondend gesprek en toegang tot online community en leeromgeving voor oefeningen en zelfstudie/reflectie mogelijkheden. Voor eventuele ieder vervolg gesprek wordt €115, - per gesprek in rekening gebracht.

Talent voor groei

“Mijn affiniteit als (vitaliteits)coach ligt bij leiderschap, management, onderwijs, leren, organisatiecultuur, en coaching. Veerkracht, zingeving en vitaliteit zijn voor mij daarin sleutelbegrippen geworden. Het is mijn hoop anderen tools te geven om veranderingen in vitaliteit en (veer)kracht, en dus in stress, werkplezier, ontspanning en werkdruk te kunnen maken.”

Maaike Vonk, trainer

Praktische informatie en aanmelden

• Datum en tijd: Hele jaar door op individuele aanmelding
  • Vooropleiding: Geen specifiek niveau of vooropleiding vereist
  • Certificaat: Bewijs van deelname
  • Kosten: €715,- per deelnemer (incl. btw) voor een intakegesprek, vijf coachgesprekken en een afrondend gesprek en toegang tot online community en leeromgeving voor oefeningen en zelfstudie- en reflectiemogelijkheden.
    Voor elk vervolggesprek wordt €115,- per gesprek in rekening gebracht.

AHpro - Hogeschool voor professionals

Door jarenlange ervaring vanuit onze drie hogeschoolfaculteiten hebben wij veel kennis en kunde van de agrarische en educatieve (hoger onderwijs) sector. Met elkaar hebben wij de krachten gebundeld binnen AHpro, zodat wij jou tijdens jouw loopbaan optimaal kunnen ondersteunen.

AHpro biedt (online) cursussen, trainingen en coaching aan, online en fysiek. Zo helpen wij jou te ontwikkelen op een manier die bij je past. Maatwerk en incompany is uiteraard ook mogelijk. Bekijk ons aanbod en kies jouw ontwikkeling vandaag nog!