Guesthouse Dronten

Op het terrein van de Aeres Hogeschool Dronten staat het Guesthouse, dit is bedoeld voor:

• Nederlandse en internationale gasten die bijvoorbeeld een cursus of training volgen bij de hogeschool
  • Docenten en studenten die in verband met werk/studie/stage in Dronten verblijven
  • Gasten van Aeres Hogeschool Dronten
  • Alumni van Aeres Hogeschool

Accommodatie

Het Guesthouse heeft drie 1-persoonskamers, verschillend van grootte en één 2-persoonskamer. In totaal is er ruimte voor vijf personen. De kamers zijn voorzien van een boxspringbed, een bureau, stoel en een kast. Het Guesthouse heeft een gezamenlijke badkamer.

Verder is er een gemeenschappelijke huiskamer waar u televisie kunt kijken, kunt eten of een kopje koffie kunt drinken. In het hele gebouw is gratis draadloos internet aanwezig.

Er is een keuken met een magnetron, oven, koelkast, koffiezetapparaat, waterkoker, borden, bestek, pannen, glazen en kopjes. U kunt hier, als u wilt, uw eigen maaltijden bereiden.
Van alle inventaris mag gebruik gemaakt worden, mits alles weer schoon achter gelaten wordt.
(afwasmachine aanwezig)

Ook kunt u op werkdagen gebruik maken van het restaurant van Aeres Hogeschool Dronten. Dit is op twee minuten loopafstand van het Guesthouse. Het restaurant werkt met het Fresh & Fair concept. Dit betekent dat er zoveel mogelijk producten uit eigen kas en van eigen land gebruikt worden. Daarnaast worden er producten uit de regio gebruikt. In de schoolvakanties en het weekend is het restaurant gesloten. Tevens is er een koffiecorner in de school waar u onder meer verschillende soorten koffie, broodjes en frisdrank kunt kopen.

Tarieven

1-persoonskamer € 30,- per nacht (kleinste kamer)
1-persoonskamer  € 35,- per nacht
1-persoonskamer € 40,- per nacht
2- persoonskamer  € 60,- per nacht

* De prijzen zijn inclusief bedlinnen en handdoeken; exclusief toeristenbelasting. De toeristenbelasting is € 1,45 per persoon per nacht.

Het is mogelijk om fietsen te huren.

Reserveringen en vragen

Voor verdere vragen, reserveringen of informatie kunt u contact opnemen via guesthouse.hogeschool.dronten@aeres.nl.