Gundelach, J. (2018). Team Ondersteunende Masters (TOM) 2018. https://www.youtube.com/watch?v=_GaWs03jgyg&feature=youtu.be
Van den Berg, N., Heijst, H., & Van Beek, J. (2018). Onderzoek van betekenis: zelf onderzoek doen naar vraagstukken in je eigen werkpraktijk. Professionaliseringstraject in het kader van het OnderwijsVernieuwingsProgramma (OVP)(goedgekeurd). Wageningen: Aeres Hogeschool Wageningen.
Frijters, S. Ten Damme, K., & De Waal, A. (Reds.). (2018). Docentinstructie bij de leerlijn ‘Onderzoek naar duurzame Ontwikkeling in de sector’’, met 21 basiskenniskaarten en 2 kaarten productieketen. Wageningen: Aeres Hogeschool Wageningen.
Frijters, S., Ten Damme, K., & De Waal, A. (Reds.). (2018). MBO module voor de Groene vakrichting: Studenten onderzoeken duurzame ontwikkeling in de groene sector. Wageningen: Aeres Hogeschool Wageningen.
Frijters, S., Ten Damme, K., & De Waal, A. (Reds.). (2018). VMBO onderbouw module voor de profielen Wonen, Bouwen, Interieur & Produceren, Installeren en Energie: Leerlingen onderzoeken duurzame ontwikkeling technische sector. Wageningen: Aeres Hogeschool Wageningen.
Frijters, S., Ten Damme, K., & De Waal, A. (Reds.). (2018). VMBO onderbouw module voor het profiel Dienstverlening en Producten: Leerlingen onderzoeken duurzame ontwikkeling bij D&P bedrijven. Wageningen: Aeres Hogeschool Wageningen.
Frijters, S., Ten Damme, K., & De Waal, A. (Reds.). (2018). VMBO onderbouw module voor het profiel Groen: Onderzoek naar duurzame ontwikkeling in de groene sector. Wageningen: Aeres Hogeschool Wageningen.
Frijters, S., Ten Damme, K., & De Waal, A. (Reds.). (2018). VMBO onderbouw module voor het profiel Horeca, Bakkerij en Recreatie: Leerlingen onderzoeken duurzame ontwikkeling Horeca, Bakkerij en Recreatie sector. Wageningen: Aeres Hogeschool Wageningen.
Frijters, S., Ten Damme, K., & De Waal, A. (Reds.). (2018). VMBO onderbouw module voor het profiel Mobiliteit en Transport: Leerlingen onderzoeken duurzame ontwikkeling bij M&T bedrijven. Wageningen: Aeres Hogeschool Wageningen.
Albone, S. J. (2017). Student Voice op Aeres Hogeschool Wageningen, (Masterthesis, Windesheim Hogeschool Zwolle, Nederland).
Ritzen, H., Van den Berg, N., Den Boer, P., Wanschers, E., & Van der Meer, M. (2017). Verbinding onderzoek en onderwijs in het mbo. Hoe verbindt onderzoek(end werken) de veranderende beroeps- en onderwijspraktijken? - visuele notulen Preconferentie CVI - 5 april 2017. Enschede: Saxion. Te verkrijgen van http://ecbo.nl/25102016/wp-content/uploads/2017/09/Visuele-notulen-Preconferentie-CVI-2017.pdf
Van den Berg & De Jong, F. (2017). Programma Basiskwalificatie Onderzoekend Vermogen. Curriculum voor Lerarenopleiders e.a., Aeres Hogeschool Wageningen.
Van den Berg & De Jong, F. (2017). Programma Basiskwalificatie Onderzoekend Vermogen. Curriculum voor Lerarenopleiders e.a., Aeres Hogeschool Wageningen.
Grotendorst, A. (2012) Leren ontwikkelen van mens en organisatie. In gesprek met Manon Ruijters. O+G, nummer 7. December 2012.
Mulder, M., De Jong, F.P.C.M., & Wesselink, R. (2012). Programma Onderwijs Research Dagen 2012: Ecologisch leren. Wageningen: Wageningen UR & Stoas Wageningen|Vilentum Hogeschool.
Richardson, R. (2012). Onderzoek transculturele relaties op school. Interview in Lentiz netwerk. November 2012. Schiedam: Lentiz Onderwijsgroep.
Verhoeven, J. en De Ronde M. (2012) Interventies tussen de interventies. In gesprek met Manon Ruijters. Tijdschrift voor begeleidingskunde. (2) pp- 44-50.
2011
Busato, V. (2011). Manon Ruijters: Over Liefde voor leren. Management en Consulting: 12-15.
Kooijmans, A. (2011). Manon Ruijters, van de Gerardus Majellaschool tot de inaugurele rede. Iedereen kan leren! Groesbeeksweekblad. Groesbeek.
Van de Born, T. (2011). Lector Ecologie van het leren: Ik wil de ketting eraf halen. Vakblad Groen Onderwijs. 53: 14-16.
Wijers, C. & Botke, J. (2011). Tussen welzijn en wijsheid; over de ecologie van het leren. In gesprek met Manon Ruijters. Tijdschrift voor Ontwikkelen in Organisaties 1(2).
Wijers, C. & Botke, J. (2011). Leren ontwikkelen is spoorzoeken en schatgraven In gesprek met Manon Ruijters (deel 2). Tijdschrift voor Ontwikkelen in Organisaties 1(3).
Wijers, C. & Botke, J. (2011). Over het rendement van leer en ontwikkeltrajecten. In gesprek met Manon Ruijters (deel 3). Tijdschrift voor Ontwikkelen in Organisaties 1(5).
Cookies op www.aereshogeschool.nl
Aeres gaat zeer zorgvuldig om met haar informatie en zal deze gegevens nooit aan derden ter beschikking stellen.
Aeres gebruikt cookies om jou in te kunnen loggen, video's van o.a. Youtube en Vimeo te laten zien, en meer. Meer weten? Lees ons privacy- en cookiebeleid.
Op dit niveau functioneert de website optimaal. We versturen gegevens naar externe partijen zoals Google Analytics en YouTube om je website ervaring te verbeteren. We slaan hierbij geen persoonsgegevens op.
Er worden alleen cookies geladen die noodzakelijk zijn om de website te laden en we versturen geanonimiseerde data naar Analytics om onze website te verbeteren.
Op dit niveau worden alleen de essentiƫle cookies geladen. We sturen alleen geanonimiseerde basisinformatie naar Analytics. Externe diensten zoals YouTube, Vimeo en Maps functioneren niet.