circular awards winnaar nieuwbouw

Gebouw Aeres Hogeschool Almere

Groene Long

Sinds september 2021 hebben wij een prachtig nieuw schoolgebouw. Dit gebouw kreeg direct al de bijnaam ‘Groene Long’. Door het open ontwerp en de integratie van groen in en om het gebouw is het een gezonde en inspirerende leeromgeving voor onze studenten. Letterlijk de groenste hogeschool van Nederland!

Bekijk de sfeerimpressie van het nieuwe gebouw:

Ons hogeschoolgebouw in Almere is onderdeel van de campus in samenwerking met Flevo Campus; een fysieke plek waar onderwijs, onderzoek en wetenschap samenkomen. Niet alleen voor studenten en onderzoekers, maar ook voor inwoners van Almere en daarbuiten om kennis te maken met en mee te denken over het stedelijk leven van de toekomt. Samen laten wij de stad leven.

Nieuws over ons gebouw

“Ik ben zó trots op ons nieuwe gebouw. Het mooiste is dat we het in samenspraak met onze eigen medewerkers en studenten ontworpen hebben.”

Wil Bekkering, oud-directeur Aeres Hogeschool Almere

Wil Bekkering

Hoe kun je ons bereiken?

Bezoeken