Docent met leerlingen in klas

Uw leerlingen kunnen zich op verschillende manier oriĆ«nteren op een studie. Wij bieden voorlichtingsactiviteiten die aansluiten bij verschillende fasen van het studiekeuzeproces, zo geven we voorlichting op scholen en organiseren we open dagen en meeloopdagen. Voor de studies in Almere wordt ook de activiteit Escaperoom aangeboden.

Bekijk hier het actuele totaaloverzicht.

Bij u op school/bezoek een van onze faculteiten

Zodra de omstandigheden het toelaten, komen wij graag op uw school langs om over ons studieaanbod te vertellen. Onze studievoorlichters kunnen klassikale voorlichtingsrondes verzorgen en/of aanwezig zijn op markten met een stand. Indien u iets online organiseert, kunnen onze studenten ook een presentatie of workshop organiseren.
Daarnaast ontvangen wij ook regelmatig decanenkringen op onze faculteiten. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden: