Bachelor deeltijd opleiding Bedrijfskunde en agribusiness Aeres Hogeschool Dronten

Bedrijfskunde & Agribusiness

CROHO: Bedrijfskunde en Agribusiness (34866)
?
Ik zoek
Deeltijdopleiding
Niveau opleiding
Bachelor
Dronten
Duur
4 jaar
Introductie

De studie

Wil je meer leren over de voedselketen: van producent tot consument? Wil jij je verdiepen op het bedrijfskundige vlak? Heb je nog niet het gevraagde kennisniveau of wil je doorstromen naar een hogere functie? Kies voor de deeltijdstudie Bedrijfskunde & Agribusiness en verdiep je in bedrijfskundige vraagstukken en de organisatie en marktomgeving van bedrijven. Je leert hoe je jouw brede kennis van de sector kunt koppelen aan financiële analyses, marketingplannen of korte keten strategie.

Toelatingseisen

Zo word je toegelaten

• Werkervaring

Je wordt toegelaten tot deze deeltijdstudie als je minimaal twee jaar werkervaring hebt (mbo+ niveau) na je afgeronde opleiding op mbo-niveau 4, havo of vwo. Het is belangrijk dat je beschikt over de gevraagde werkervaring. Stages rekenen we niet als werkervaring. Ook moet je een relevante werkomgeving hebben om je opdrachten uit te voeren.

• Heb je vragen over de toelating?

Neem dan contact op met instroomcoördinator Jeannette Wolters via 088 - 020 5965 of j.wolters@aeres.nl.

Kenmerken
Praktische vragen

Hoe zit het met...

• Studiebelasting

Dit is een deeltijdstudie van twee jaar. Tijdens deze twee jaar heb je één lesmiddag en -avond per week. De studiebelasting is ongeveer 20 uur per week.

• Inschrijven

Inschrijven voor een deeltijdstudie gaat via Studielink. Via deze link word je doorgestuurd naar de betreffende Studielinkpagina waar je met jouw DigiD kunt inloggen. Nadat wij de aanmelding hebben ontvangen vanuit Studielink, vragen we via een aanmeldformulier een aantal aanvullende gegevens, zoals kopie diploma, cijferlijst en werkervaring (cv). Om in september te kunnen starten, dient de gehele inschrijfprocedure vóór 31 augustus te zijn doorlopen.

Studie in beeld

Dit beleven onze studenten

Studenten Aeres Hogeschool Dronten
Student krijgt uitleg van docent over veehouderij en koeien in de stal van Aeres Farms
Deeltijd studeren bij Aeres Hogeschool Dronten
Studie inhoud

Dit leer je tijdens je studie

Jaar 1

De deeltijdstudie Bedrijfskunde & agribusiness bestaat uit een Ad van twee jaar en een bachelorprogramma van twee jaar. Wij bieden de volgende bedrijfskundige Associate degrees aan:

Jaar 2

Jaar 3

Tijdens het derde jaar van de bachelor ga je aan het werk met: exportmanagement, strategisch management, verandermanagement, personeelsmanagement en financieel management.

Jaar 4

In het vierde jaar volg je modules over circulaire economieën marktonderzoek en werk je aan je afstudeeronderzoek.

Je toekomst

Wat je kunt na je studie

• Baankansen

Of je nu wil doorstromen naar een functie op managementniveau binnen de organisatie waar je nu werkt of aan de slag wilt als zelfstandig ondernemer: de deeltijdstudie Bedrijfskunde & Agribusiness geeft je handvatten om dit te bereiken. In welke beroepen kun je aan de slag?

• Agrarisch adviseur
    • Accountmanager