Open dag Wageningen deeltijd

Online voorlichting deeltijdopleidingen

Welkom op de speciale Online Voorlichtingsavond voor onze deeltijdopleidingen op 27 augustus via Teams. Deze avond is alleen bedoeld degenen die in september willen starten met een opleiding. We helpen je graag een definitieve keuze te maken voor een opleiding en doen ons best antwoord te geven op jouw vragen. Ga met ons in gesprek of stel je vragen in de chat. Veel plezier vanavond en hopelijk zien we elkaar binnenkort!

Ga direct naar de online voorlichting

* De voorlichting Docent en kennismanager Groene sector hao/hpo/mbo instroom en Educatief professional beroepsonderwijs betreft een gemeenschappelijke voorlichting.

** De voorlichting Docent en kennismanager Horeca Bakkerij en Recreatie en Educatief professional beroepsonderwijs Horeca Bakkerij en Recreatie betreft een gemeenschappelijke voorlichting.

Loop alvast een digitaal rondje

Aeres Hogeschool Wageningen heeft een opvallend rond gebouw op het terrein van de campus in Wageningen. Benieuwd naar de lokalen, receptie, kantine en alle andere ruimtes?Bekijk hier alvast een rondleiding door onze school:

Aeres Hogeschool Wageningen binnenkant klaslokalen
Aeres Hogeschool Wageningen binnenkant krijtbord