Student zit in trekker en krijgt les over smart farming met de nieuwste techniek

Studies Agrotechniek

Op zoek naar een studie in de agrotechniek?

Als je op zoek bent naar een hbo-studie waarin je techniek, management en de agrarische sector combineert, dan is een studie als Agrotechniek & Management wat voor jou. Je kiest voor een studie in de agrotechniek wanneer je techniek interessant vindt, blij wordt van onderwerpen als precisielandbouw, robotisering en GPS en als je meer wilt leren over management. In de studie Agrotechniek & Management wordt bedrijfskunde gecombineerd met agrotechniek. Hierdoor word je breed opgeleid.

Dáárom Aeres Hogeschool

• Fijne sfeer, iedereen kent elkaar
  • Veel samenwerken met organisaties uit de praktijk
  • De beste en mooiste (praktijk)faciliteiten
  • Uitstekende baangarantie

Associate degree (Ad) of Bachelor?

Wil je naar het hbo, maar weet je niet welke studievorm je moet kiezen? Op deze pagina leggen we het verschil uit tussen een Associate degree-opleiding en een Bachelor-opleiding.

Voltijd of deeltijd?

Een studie in voltijd volgen, of toch liever werk en een deeltijdstudie combineren? Lees hier het verschil tussen voltijd- en deeltijdstudies.