Campagne Heel veel in deeltijd 2020

Werken en leren

Verder in je carrière?

Wil je doorgroeien in je vak? Zoek je verdieping of verbreding? Of wil je juist het roer omgooien en beginnen aan een geheel nieuwe opleiding?

Aeres Hogeschool heeft een ruim aanbod aan deeltijdstudies en cursussen. In Almere bieden we een deetijd hbo-master aan op het gebied van gezond gedrag. In Dronten is het gericht op het agrarische domein. In Wageningen is het aanbod gericht op thema’s (o.a. lerarenopleidingen) in groen, horeca/bakkerij/recreatie en het profiel Dienstverlening en producten. Onze opleidingen zijn goed naast een baan te volgen, de begeleiding is deskundig en een persoonlijke benadering staat voorop. Wij helpen je met de volgende stap in je carrière.

Dáárom Aeres Hogeschool

• Deskundige begeleiding van docenten met veel (praktijk)ervaring
  • Aan de slag met actuele thema's
  • Nauwe samenwerking met bedrijven, overheden en instellingen
  • Waardering vanuit het werkveld voor onze opleidingen en diploma's
Talent voor groei
Docent Aeres Hogeschool Dronten

Interesse in een deeltijdopleiding? Kom dan naar een open dag of een open avond en laat je informeren.

Docent met leerlingen in klas 2

In een brochure staat alle opleidingsinformatie op een rij. Om later nog eens te lezen of te bespreken met je werkgever.

Student Aeres Hogeschool Almere

We helpen je graag de juiste keuze maken. Lees hier over de studiekeuzecheck in Dronten en het studiekeuzegesprek in Wageningen.

"De thema's sluiten goed aan bij de dagelijkse praktijk en zijn uitdagend. De studielast is pittig. De combinatie privé-studie werkt alleen als je goed plant. Maak vooraf goede afspraken met thuis en werk. Zoek je ruimte in je agenda en maak een goede planning wanneer je wat doet."

René (deeltijdstudent)