Bachelor voltijd opleiding Docent en kennismanager Horeca Bakkerij en Recreatie Aeres Hogeschool Wageningen

Studies Docent Horeca, Bakkerij of Voeding

Wil jij jouw kennis delen?

Heb jij interesse in voeding, horeca, bakkerij of gastheerschap? En vind je het leuk om jouw kennis te delen met jongeren? Kies dan voor een studie die je opleidt tot docent in het (v)mbo of praktijkonderwijs.

Met de studie Horeca Bakkerij en Recreatie leer je lesgeven in vakken als voedingsleer, hygiëne en eventmanagement. Je draagt bij aan het opleiden van nieuwe generaties koks, patissiers, bakkers en eventmanagers.

Met de studie Voeding en Communicatie combineer je jouw interesse in een duurzame leefstijl en goede voeding met het delen van deze kennis met anderen. Naast het leren lesgeven kom je alles te weten over (industriële) productiemethoden, voedselverspilling, duurzaamheid en het behouden van de kwaliteit van producten. De relatie tussen voeding en gezondheid en de bedrijfskundige kant van voedselproductie komen ook aan bod.

Dáárom Aeres Hogeschool

• Fijne sfeer, iedereen kent elkaar
  • Veel samenwerken met organisaties uit de praktijk
  • De beste en mooiste (praktijk)faciliteiten
  • Uitstekende baangarantie

Associate degree (Ad) of Bachelor?

Wil je naar het hbo, maar weet je niet welke studievorm je moet kiezen? Op deze pagina leggen we het verschil uit tussen een Associate degree-opleiding en een Bachelor-opleiding.

Voltijd of deeltijd?

Een studie in voltijd volgen, of toch liever werk en een deeltijdstudie combineren? Lees hier het verschil tussen voltijd- en deeltijdstudies.