Aeres Hogeschool Dronten

Ondernemen, bedrijfskunde, dier en voedsel

Aeres Hogeschool Dronten is al 65 jaar dé hogeschoolfaculteit voor studenten die passie hebben voor ondernemen, bedrijfskunde, dier en voedsel. Onze studenten zijn nuchter, houden van aanpakken en samenwerken, van samen ondernemen en samen kennis delen.

Dáárom Aeres Hogeschool Dronten

• Veel persoonlijk contact met docenten
  • Goede praktijkfaciliteiten en veel samenwerking met bedrijven
  • Actieve studentenverenigingen
  • Mogelijkheid om op de campus te wonen

Studie kiezen

Lachende-studenten-praten-met-elkaar

Of je al een studiekeuze gemaakt hebt of niet, wat meer te weten komen over je nieuwe school en opleiding is belangrijk. Laat je daarom goed voorlichten.

Studeren in Dronten

Studenten op de campus studentenhuisvesting Aeres Hogeschool Dronten

Ga je studeren in Dronten dan kun je wonen op onze campus en je aanmelden bij een studentenvereniging. Met de vele activiteiten die georganiseerd worden hoef je je niet te vervelen!

Open dag Dronten

Studenten Aeres Hogeschool Dronten

Spreken onze thema's je aan? Kom dan langs op een open dag in Dronten. Tijdens de open dag vind je informatie over alle opleidingen die in Dronten worden aangeboden.