Gewas | Biologie Voeding en Gezondheid | Aeres Hogeschool Almere

“Ik heb altijd al affiniteit gehad met een gezonde levensstijl en wat voor invloed voeding heeft op het lichaam. Hier wilde ik meer over weten. De combinatie van biologie van de mens, voeding en gezondheid maakt de studie voor mij een heel veelzijdige hbo-studie met een brede keuze in het werkveld. De studie onderscheidt zich van andere bo- en wo-studies doordat het echt ingaat op hoe je de mens gezond houdt, in plaats van de mens beter maken."

"De combinatie van biologie van de mens, voeding en gezondheid maakt de studie voor mij een heel veelzijdige hbo-studie met een brede keuze in het werkveld."

Tess, alumnus Biologie Voeding & Gezondheid

Tess Oostwouder

"Aeres Hogeschool Almere is een kleine, groene school met veel persoonlijke aandacht. De school houdt zich volop bezig met trens en ontwikkelingen binnen de groene sector en loopt daarin op de tijd vooruit. Ik heb tijdens mijn studie mooie stages gelopen bij drie hele interessante bedrijven, inclusief een stage bij HelloFresh. Dit was heel leerzaam! Na mijn studie wil ik aan het werk als Voedingsdeskundige of een functie krijgen binnen de Voedselveiligheid- en kwaliteit."

Tess, alumnus Biologie Voeding & Gezondheid

"De studie Biologie Voeding & Gezondheid bevatte drie aspecten waar ik al langere tijd interesse in had."

Iris, alumnus Biologie Voeding & Gezondheid