Associate degree deeltijd opleiding Ondernemerschap Aeres Hogeschool Dronten

Bedrijfskunde & Agribusiness

CROHO: Bedrijfskunde en Agribusiness (80028)
?
Ik zoek
Deeltijdopleiding
Niveau opleiding
Associate degree
Dronten
Duur
2 jaar
Introductie

De studie

Ben je op zoek naar een deeltijdstudie waarmee je jouw bedrijfskundige inzicht kunt verbreden of verdiepen en wil je werken aan je managementvaardigheden? Wil je meer leren over leidinggeven en het analyseren van financiële gegevens? Dan is deze studie iets voor jou. Of je nu werkzaam bent bij een commercieel bedrijf, een gemeente, een (overheids-)instelling of ondernemer bent, met deze deeltijdstudie werk je aan jouw bedrijfskundige vaardigheden.

Toelatingseisen

Zo word je toegelaten

• Werkervaring

Je wordt toegelaten tot deze deeltijdstudie als je minimaal twee jaar werkervaring hebt (mbo+ niveau) na je afgeronde opleiding op mbo-niveau 4, havo of vwo. Het is belangrijk dat je beschikt over de gevraagde werkervaring. Stages rekenen we niet als werkervaring. Ook moet je een relevante werkomgeving hebben om je opdrachten uit te voeren.

• Heb je vragen over de toelating?

Neem dan contact op met instroomcoördinator Jeannette Wolters via 088 - 020 5965 of j.wolters@aeres.nl.

Kenmerken
Studie in beeld

Dit beleven onze studenten

Deeltijd studeren bij Aeres Hogeschool Dronten
Studie inhoud

Dit leer je tijdens je studie

Jaar 1

In het eerste jaar werk je aan jouw managementvaardigheden en leer je over sectororiëntatie, bedrijfskunde, marketing en financiën. Tijdens het werken aan de opdrachten (assessments) werk je samen met medestudenten en leer je veel van elkaar.

Jaar 2

In het tweede jaar verdiep je je in de vakken marketing en innovatie. Je leert meer over risico- en financieel management en communicatie in familiebedrijven. Vooral de interactie tussen studenten en docenten maakt het interessant om fysiek onderwijs te volgen.

Je toekomst

Wat je kunt na je studie

• Baankansen

Het tweejarige ad-programma geeft je een solide basis voor het runnen van een bedrijf of voor verschillende andere functies, zoals:

• Bedrijfsleider op een bedrijf in binnen- of buitenland
    • Projectleider
    • Teamleider
    • Uitvoerder
  • Doorstuderen

Wil je na het behalen van de ad door voor een bachelor diploma? Kies dan voor de bachelor Deeltijdopleiding Bedrijfskunde & Agribusiness en haal binnen vier jaar een ad- en een bachelordiploma!