Bloemsierkunst hoog niveau water spiegeling

VBW-diplomalijn

Ik zoek
Cursus
Wageningen
Duur
Meerdere dagen

De Nederlandse bloemistenvereniging VBW heeft haar eigen systeem van beroepskwalificaties: DFA (Dutch Flower Arranger), ADFA (Advanced Dutch Flower arranger), ARDFA (Allround Dutch Flower Arranger) en Erkend Bloemsierkunstenaar (Meester).

Inhoud

Aeres Hogeschool Wageningen geeft namens de VBW leiding aan dit systeem van opleidingen en examens. We verzorgen het educatief materiaal, sturen scholen aan, organiseren examens, scholen beoordelaars en zijn aanspreekpunt. De opleidingen worden uitgevoerd in 20 Nederlandse en 15 buitenlandse licentiescholen.

Talent voor groei

AHpro - Hogeschool voor professionals

Door jarenlange ervaring vanuit onze drie hogeschoolfaculteiten hebben wij veel kennis en kunde van de agrarische en educatieve (hoger onderwijs) sector. Met elkaar hebben wij de krachten gebundeld binnen AHpro, zodat wij jou tijdens jouw loopbaan optimaal kunnen ondersteunen.

AHpro biedt (online) cursussen, trainingen en coaching aan, online en fysiek. Zo helpen wij jou te ontwikkelen op een manier die bij je past. Maatwerk en incompany is uiteraard ook mogelijk. Bekijk ons aanbod en kies jouw ontwikkeling vandaag nog!