post hbo opleiding Therapie met inzet van dieren Aeres Hogeschool Dronten

Schrijf je via onderstaand formulier in voor onze post-hbo opleiding Therapie met inzet van dieren. De opleiding gaat door bij voldoende deelnemers (uitsluitsel uiterlijk half juni 2022).

Aanmeldformulier

Meld je hier aan voor de opleiding therapie met inzet van dieren. Let op dat je alle gegevens juist invult. Bij behalen van de opleiding ontvang je een diploma waarvoor wij je officiële persoonsgegevens, zoals bekend in de BRP, nodig hebben.

Persoonsgegevens

Vooropleiding

Betaalgegevens

Bovenstaande gegevens vragen we om je te kunnen informeren over de activiteit waarvoor je je aanmeldt. Mogen we je ook op de hoogte houden over activiteiten die daarop aansluiten? Je kunt je op ieder moment afmelden voor onze mails.

Om deze inschrijving te kunnen voltooien dient u akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden.

Aeres Hogeschool hecht veel waarde aan jouw privacy. In onze privacyverklaring kan je lezen hoe wij hiermee omgaan.