Svenja hagedoorn

Telefoon: 06 340 738 67
Social: LinkedIn

Over Svenja Hagedoorn

Ik ben in 2014 afgestudeerd aan de Universiteit van Leiden als Archeoloog. Tijdens mijn studie ben ik al begonnen met werken en heb veel projecten mogen meemaken bij het archeologisch onderzoeksbedrijf Archol B.V. Van 2016 tot 2022 heb ik een biologisch akkerbouwbedrijf gerund. In 2019 ben ik bij Aeres komen werken als docent/onderzoeker bodem. Vanaf april 2022 ben ik als Team- en studieleider van de Tuin, Akkerbouw en Ondernemerschapsopleiding actief binnen Aeres.

Naast mijn functie als Team- en studieleider heb ik diverse projecten onder mijn hoede als projectleider, zoals onder andere het Soil Innovation Lab aangaande bodemverdichting. Daarnaast geef ik ook veel bodemkunde lessen, met name aan eerstejaars studenten, begeleid ik studenten met hun Proeve Van Bekwaamheid en afstuderen en ben ik actief in de minor Vitale bodem.