Studenten volgen les in klas 2

Werkplekleren voor aankomende (bachelor & associate degree) studenten

Het oefenen en leren in een zo echt mogelijke beroepscontext is in al onze opleidingen heel belangrijk. Deze stages noemen wij werkplekleren. Het betekent dat je (bijna) vanaf het begin van je opleiding ervaring opdoet in het onderwijs of bedrijfsleven. Op deze pagina vertellen we je meer over de voorbereiding die je zelf kunt treffen voor de start van je opleiding. Kies hieronder jouw opleiding en lees meer!

Meer informatie

Meer informatie over het studeren binnen Aeres Hogeschool Wageningen en de rol van het werkplekleren daarin vindt u in onderstaande bijlage:

Kies je opleiding en bekijk de informatie over werkplekleren

Voltijdopleidingen

*Hieronder vallen de studierichtingen: Agrotechniek, Bloemsierkunst, Natuur en Communicatie, Paardensector, Recreatie- en Gezelschapsdieren, Tuin- en Akkerbouw, Tuin en Landschap, Veehouderij, Voeding en Communicatie

Deeltijdopleidingen