Agenda

Om te kunnen starten in een deeltijdstudie moet je voldoen aan een opleidings- en werkervaringseis. De actuele toelatingseisen kun je vinden bij de studie-informatie onder ‘Toelating’.

Voldoe je niet aan de toelatingseisen, maar heb je wel een passende vooropleiding, aantoonbare kennis van en werkervaring in de sector? In sommige gevallen ben je alsnog toelaatbaar. Neem bij twijfel contact op met de instroomcoördinator van de faculteit.

Vrijstellingen

Wij proberen ons deeltijdonderwijs zoveel mogelijk af te stemmen op de individuele situatie van de student. In sommige gevallen zijn vrijstellingen of een verkort traject mogelijk op basis van een relevante vooropleiding of werkervaring.

Denk jij dat je in aanmerking komt voor vrijstellingen? Neem dan contact op met de instroomcoördinator van de faculteit.