Studenten binnen receptie

Studie in cijfers

Wil je weten hoe onze huidige studenten onze opleidingen beoordelen en wat je kansen zijn op een baan? Bekijk dan de studiebijsluiter met objectieve studiekeuze-informatie: Studie in Cijfers. Het geeft een beeld van hoe een opleiding van een hogeschool het doet in vergelijking met dezelfde opleiding bij andere hogescholen. Dit kan je helpen bij je oriëntatie op je studiekeuze. De cijfers, afkomstig van studenten, zijn gebaseerd op voltijd hbo-bacheloropleidingen.

Naast het cijfer van de opleiding aan de betreffende hogeschool wordt het landelijk gemiddelde van deze opleiding weergegeven. Universitaire opleidingen en particuliere opleidingen (deze worden niet bekostigd door de overheid) zijn niet in dit landelijk gemiddelde meegenomen. Hieronder worden de items uit Studie in Cijfers kort toegelicht.

Het studieaanbod van Aeres Hogeschool bestaat uit opleidingen met majors of studierichtingen. In onderstaande overzichten vindt je een algemeen beeld van de hoofdopleiding en zijn de cijfers een gemiddelde van alle studies/studierichtingen die onder deze opleiding vallen.