Studenten werken samen voor krijtbord

Bedankt voor je aanmelding! Je hebt je via Studielink aangemeld voor één van de opleidingen van Aeres Hogeschool Wageningen.

Je hebt nog geen studiekeuzegesprek gehad:

Een studiekeuzegesprek is voorwaarde voor toelating. We nemen je aanmelding in behandeling nadat je een studiekeuzegesprek hebt gehad. Als dat nog niet het geval is, neem dan contact op met de afdeling Studentzaken van Aeres Hogeschool Wageningen.

Je hebt al wel een studiekeuzegesprek gehad:

We nemen je aanmelding in behandeling en bepalen de toelaatbaarheid voor de opleiding. Daarna sturen we een voorlopig studieoverzicht (geldt niet voor master) en ontvang je een mail met een link om een pasfoto te uploaden.

Vanaf 1 juni ontvang je via Studielink bericht over het betalen van het collegegeld. Op dat moment kun je een digitale machtiging regelen in Studielink.

Afdeling Studentzaken
E-mail: sz.wa@aeres.nl