Je hebt je via Studielink aangemeld voor één van de Nederlandstalige deeltijdopleidingen van Aeres Hogeschool in Dronten. Binnen twee weken zullen we je voorlopige aanvraag via een e-mail bevestigen en ontvang je het voorlopige besluit van de instroomcoördinator m.b.t. je toelating.

Daarna zijn er nog een aantal zaken die belangrijk zijn om je aanmelding definitief te maken, namelijk:

• Eerst ontvang je via e-mail inloggegevens voor Osiris-aanmelding. Op deze site moet je nog gegevens invullen. Pas wanneer je dat gedaan hebt kunnen we je aanmelding in behandeling nemen. Het kan zijn dat mails in je spambox terecht komen.
  • Vanaf 1 juni krijg je via Studielink bericht over je collegegeld. Dit collegegeld moet je via een digitale machtiging in Studielink voldoen. We raden je sterk aan om dit te doen via je eigen bankrekening. Eventueel kun je later een factuur aanvragen om de kosten te kunnen declareren bij je werkgever.
  • Als je aan alle voorwaarden hebt voldaan, schrijven wij je in voor de opleiding.
  • Je ontvangt een mail met inloggegeven voor ons student informatie systeem (Osiris-student) om een pasfoto te uploaden. Zorg dat dit een goede pasfoto is die aan de richtlijnen voor een officiële pasfoto voldoet. Deze foto hebben we nodig voor de klassenlijsten en om een studentenpas voor je te kunnen aanmaken. Zonder deze studentenpas kun je geen toetsen maken.
  • Rond 1 september beslissen we op basis van het aantal aanmeldingen of de opleiding door gaat. Hierover ontvang je een e-mail.

Vragen?