Duitse Herder hond rent buiten over het gras voor het gebouw van Aeres Hogeschool Dronten

Studies Diergezondheid

Word jij een professional in de dierensector?

Jij hebt interesse in huisdieren en bent op zoek naar een hbo-studie gericht op diergezondheid en management. Of jou aan de slag wilt als professional in de huisdierensector of manager wilt worden van een dierenartsenpraktijk, bij ons kun je terecht. Je leert werken en denken als een manager met uitgebreide kennis over huisdieren, de huisdiersector en de veterinaire sector. Wat je ook kiest, als je gaat voor een studie richting diergezondheid, draag je bij aan het gezond samen leven van mens en dier.

Dáárom Aeres Hogeschool

• Fijne sfeer, iedereen kent elkaar
  • Veel samenwerken met organisaties uit de praktijk
  • De beste en mooiste (praktijk)faciliteiten
  • Uitstekende baangarantie

Associate degree (Ad) of Bachelor?

Wil je naar het hbo, maar weet je niet welke studievorm je moet kiezen? Op deze pagina leggen we het verschil uit tussen een Associate degree-opleiding en een Bachelor-opleiding.

Voltijd of deeltijd?

Een studie in voltijd volgen, of toch liever werk en een deeltijdstudie combineren? Lees hier het verschil tussen voltijd- en deeltijdstudies.