Vrouw met krijttekening aarde

Wageningen
Incompany
1 dag

Deze workshop van 2,5 uur draait om kennismaken en werken met leervoorkeuren (Language of Learning) van Manon Ruijters. Een mogelijkheid om professionele ontwikkeling te versterken, een kans om de samenwerking in teams te vergroten.

Inhoud

Leren heeft voor iedereen een andere betekenis, en ook leert iedereen op een andere manier. Deze verschillen in het leren zijn het gevolg van iemands ‘leergeschiedenis’ (hoe werd er op school en thuis omgegaan met het leren), en wordt ongetwijfeld ook bepaald door zaken als cultuur, leeftijd en persoonlijkheid. Voorkeuren en gewoonten zijn redelijk stabiel, maar liggen niet vast.

Talent voor groei

Praktische informatie

• Uitsluitend incompany: deze workshop wordt uitsluitend incompany aangeboden. Voor meer informatie, neem contact op
  • Datum en tijd: in overleg
  • Kosten: € 125,- per persoon berekend (inclusief materialen)
  • Trainer: Marjolein Wallenaar of Tom van Oeffelt
  • Bewijs van deelname: je ontvangt een bewijs van deelname

AHpro - Hogeschool voor professionals

Door jarenlange ervaring vanuit onze drie hogeschoolfaculteiten hebben wij veel kennis en kunde van de agrarische en educatieve (hoger onderwijs) sector. Met elkaar hebben wij de krachten gebundeld binnen AHpro, zodat wij jou tijdens jouw loopbaan optimaal kunnen ondersteunen.

AHpro biedt (online) cursussen, trainingen en coaching aan, online en fysiek. Zo helpen wij jou te ontwikkelen op een manier die bij je past. Maatwerk en incompany is uiteraard ook mogelijk. Bekijk ons aanbod en kies jouw ontwikkeling vandaag nog!