Bloemsierkunst hoog niveau bol

European Floral Design Academy (EFDA)

Ik zoek
Cursus
Wageningen
Incompany
Duur
Meerdere dagen

De European Floral Design Academy (EFDA) is een onderdeel van Aeres Hogeschool Wageningen.

EFDA combineert haar expertise in professionele bloemsierkunst met expertise in bloemsierkunstonderwijs. EFDA richt zich met name op diverse professionele bloemsierkunsttrainingen op verschillend niveau. Deze hoogwaardige trainingsprogramma’s worden vaak op maat gemaakt en afgestemd op de wensen van onze opdrachtgever. Naast het uitvoeren van trainingen is EFDA verantwoordelijk voor de kwaliteit van alle examens van de Nederlandse diplomalijn Bloemsierkunst die waar ook ter wereld worden uitgevoerd.

EFDA is een betrouwbare organisatie met een uitgebreid internationaal netwerk. We werken nauw samen met 15 licentiescholen in China, Hong Kong, Japan, Korea en Taiwan.

Bekijk voor meer informatie onze Engelstalige site: efda.ahwageningen.nl

Voor vragen, neem contact op met Erik van Heijst (e.van.heijst@aeres.nl)

EFDA ADFA level 1 floral jewelry
EFDA flowers
EFDA Floral object using a creative technique

AHpro - Hogeschool voor professionals

Door jarenlange ervaring vanuit onze drie hogeschoolfaculteiten hebben wij veel kennis en kunde van de agrarische en educatieve (hoger onderwijs) sector. Met elkaar hebben wij de krachten gebundeld binnen AHpro, zodat wij jou tijdens jouw loopbaan optimaal kunnen ondersteunen.

AHpro biedt (online) cursussen, trainingen en coaching aan, online en fysiek. Zo helpen wij jou te ontwikkelen op een manier die bij je past. Maatwerk en incompany is uiteraard ook mogelijk. Bekijk ons aanbod en kies jouw ontwikkeling vandaag nog!