Open dag Wageningen

Ben jij erbij in Wageningen?

Open Dag op zaterdag 6 april

Ben je je aan het oriënteren op een hbo-studie? Aeres Hogeschool helpt je graag bij het maken van jouw studiekeuze. Tijdens de Open Dag kun je bijvoorbeeld een studievoorlichting bijwonen, of meedoen aan een leuke workshop. Daarnaast staan onze studenten en docenten klaar om je alles te vertellen over de studies bij Aeres Hogeschool.

Enthousiast geworden? Meld je aan en dan zien we je graag op de Open Dag.

Praktische info

• Datum: Zaterdag 6 april
  • Tijd: 10:00 - 14:30 uur
  • Locatie: Mansholtlaan 18, Wageningen

"Een open dag is een goeie manier om erachter te komen of een opleiding echt goed bij je past. Je maakt kennis met docenten en studenten van de opleiding en kan met al je vragen bij ze terecht."

Anne, bezoeker van de Open Dag

student wageningen
studenten wageningen

Dit is Aeres Hogeschool Wageningen

Wageningen is een wereldstad in zakformaat. Een plek die bekend staat om haar campus, waar Aeres Hogeschool Wageningen trots deel van uitmaakt. Wij zijn de grootste opleider van van leraren in beroepsgericht vakken voor vmbo en mbo, en bieden daarnaast een veelgeprezen masteropleiding. Kortom: is een carrière in het groene domein iets voor jou? Dan is Aeres Hogeschool iets voor jou!

Gebouw Wageningen