Bachelor voltijd studie Geo media en design Aeres Hogeschool Almere

Ben jij geïnteresseerd in de werking van Google Maps? Wil je steden in 3D bouwen of leren hoe je serious gaming inzet om de impact van klimaatverandering te laten zien? En wil je zelf aan de slag met animaties, online kaarten, virtual reality en infographics? Kies dan voor de hbo-studie Geo Media & Design en combineer toegepaste aardrijkskunde, nieuwe media en vormgeven in één studie. En wist jij dat je de veel besproken Corona app kunt ontwerpen als geo designer? Als dat niet relevant is!

Bekijk de studievoorlichting

Aan de hand van actuele praktijkvoorbeelden, laten docent Kees Jansen en student Chesko Woldendorp in deze video zien waar de studie Geo Media & Design voor staat. Wat is de kern, wat leer je precies? Ook vertellen Kees en Chesko waar je na de studie aan de slag kan en dat de mogelijkheden eindeloos zijn!

Check deze video, waarin student Lieke Gensen vertelt over wat zij zo leuk vindt aan Geo Media & Design en wat ze na haar studie wil gaan doen:

Wil je je nog meer verdiepen? Op de studiepagina Geo Media & Design lees je van alles over toelating, toekomst & andere zaken. Ben je benieuwd naar wat onze studenten zoal doen? Volg Geo Media & Design dan op Facebook & Instagram!

Vragen? Stel ze tijdens de live chat!

Heb je vragen over deze studie? Op 14 oktober van 16.00-18.30 uur zitten we klaar om je vragen te beantwoorden in deze chat.

Inschrijven

Heb je nu genoeg informatie en ben je overtuigd om Geo Media & Design te gaan studeren? Dan verwijst deze link je naar meer informatie om je in te schrijven.