header online open dag

Online open dag Almere

Hoi! Welkom bij de online open dag van Aeres Hogeschool Almere! Op onze online open dag kun je meer informatie vinden over studeren bij Aeres Hogeschool Almere en een online voorlichting volgen van de studie van jouw voorkeur. Daarna kun je gelijk je vragen stellen. Hoe ziet de online open dag eruit?

Van 16.00 - 16.45 uur volg je een studievoorlichting

Tijdens deze voorlichting vertellen we in grote lijnen over de inhoud van de opleiding. We lichten de opdrachten en stagemogelijkheden uitgebreid toe. En we vertellen je in welke beroepen jouw toekomst ligt. Tijdens en na de voorlichting is er gelegenheid om vragen te stellen.

Wil je goed voorbereid deelnemen aan de voorlichting? Op deze studiepagina's kan je alvast de studievideo's bekijken en meer informatie vinden.

Klik op de studie van jouw keuze om naar de voorlichting te gaan (Microsoft Teams):

Van 16.45 - 17.30 uur kun je je vragen stellen

Aansluitend aan de studievoorlichting kun je in dezelfde Teamsomgeving je vragen stellen aan de docent. Om uiterlijk 17:30 uur is de online open dag afgelopen. Schrijf tijdens de voorlichting je vragen op, of stel ze via de chat. Dan kunnen de docenten alvast reageren of de vragen verzamelen.

Studentbegeleiding en instroomcoördinator

Studentbegeleiding

Hoe zit het met studeren met een functiebeperking? Of wil je graag weten hoe je extra begeleiding kunt krijgen tijdens het studeren? Op deze pagina vind je meer informatie hierover en bij wie je terecht kunt met je vragen. Wil je naar aanleiding van een studievoorlichting van vandaag je vragen stellen? Dat kan door te mailen naar studentdecaan Anita Okma via a.okma@aeres.nl Als je dat fijn vindt, kun je voor een later moment ook een (video)belafspraak met haar maken.

Instroomcoördinator

Als je benieuwd bent of je met jouw vakkenpakket kunt instromen in de studie van jouw keuze, kun je dit bekijken op de studiepagina. Heb je na het volgen van de voorlichting en de Q&A andere vragen over instroomeisen? Dan kun je contact opnemen met instroomcoördinator Suzanne van der Pol via instroom.hogeschool.almere@aeres.nl. Als je dat fijn vindt, kun je via dit e-mail adres ook een (video)belafspraak maken met haar.

binnen overzicht groene wand
dakterras studenten
Aeres hogeschool almere

De groenste hogeschool van Nederland!

Ons gebouw heeft niet voor niets de bijnaam de Groene Long gekregen. Het is namelijk letterlijk groen, van dak tot maaiveld, van buiten én van binnen. Met het open ontwerp en veel daglicht is het binnen licht en luchtig. Met slimme toepassingen en duurzaam vervaardigd interieur is het gebouw hét schoolvoorbeeld van het circulaire gebouw van de toekomst.

Bekijk hieronder de rondleiding die we hebben gemaakt tijdens de open dag!

Studeren in Almere

Je studentenleven vindt niet alleen in ons schoolgebouw plaats. Daarom wil je vast ook weten wat er te doen is in Almere buiten je schooluren.

Lees hier meer over studentenstad Almere in het algemeen. Er zijn ook verschillende Almeerse studentenverenigingen die veel leuke activiteiten organiseren.

Woon je wat verder weg en wil je graag op kamers? Hier kun je meer lezen over wonen in Almere.

Bekijk hier wat onze studenten vinden over studeren in Almere:

Contact

En natuurlijk kun je altijd contact met ons opnemen als je nog vragen hebt na deze online open dag. Zo kun je ons bereiken:

Volg ons ook op onze social media kanalen!