Mandy van Vugt

Emailm.van.vugt@aeres.nl
Social: LinkedIn

Over Mandy van Vugt

Mandy van Vugt is als projectmanager verbonden aan de hogeschool en vanuit die rol betrokken bij onderzoeken van diverse lectoraten, waaronder Duurzaam Bodembeheer en Omgevingsinclusief Ondernemen. In projecten doen veel onderzoekers, studenten, organisaties, bedrijven en overheden mee. Het verbinden van bedrijven en studenten ziet ze als erg kansrijk, en ze zet zich dan ook graag in als afstudeerbegeleider voor de begeleiding van studenten bij hun stages en scripties. Ze heeft expertise op het gebied van innovatie(processen) en heeft enkele jaren ervaring als business developer in de agro en food sector waardoor zij goed weet welke (innovatie)vraagstukken spelen. Na haar master Innovatiemanagement is ze 5 jaar als onderzoeker actief geweest bij Aeres hogeschool Dronten. Ze deed in die periode onderzoek naar nieuwe, circulaire verdienmodellen in de agrarische sector. Inmiddels is ze niet meer actief als onderzoeker, maar haar ervaring met onderzoek kan ze goed gebruiken in haar rol als projectmanager bij team onderzoek.