Leanne Aantjes

Functie: Docent-Onderzoeker Graslandkunde, Cursusleider Landbouw voor Boswachters (Natuurboeren)
Lectoraat: Grasland en beweiding
Emaill.bastiaansen@aeres.nl
Telefoon: 06 1186 7692
Social: LinkedIn & Twitter

Over Leanne Bastiaansen-Aantjes

Leanne Bastiaansen-Aantjes maakt sinds mei 2017 als onderzoeker en docent deel uit van het team Praktijkgericht Onderzoek. Zij is de eerste vier jaar vooral actief geweest binnen het lectoraat Grasland & Beweiding, en heeft per 1 september 2021 de overstap gemaakt naar het lectoraat Omgevingsinclusief ondernemen. Leanne heeft met haar achtergrond als bachelor Dier- en veehouderij bij Aeres Hogeschool Dronten en MSc Management, Economics and Consumer Studies aan Wageningen University veel kennis van de sector. Na afronding van haar studies werkte ze twee jaar als accountmanager bij een internationale fokkerijorganisatie. Als onderzoeker/docent houdt Leanne contact met het bedrijfsleven en voert ze praktijkgericht onderzoek uit. Daarnaast is het begeleiden en beoordelen van studenten bij (praktijk)opdrachten, stages en afstuderen een belangrijke taak, net als het inspireren en coachen van studenten en het verzorgen van onderwijs en onderwijs ontwikkeling. Tevens is ze cursusleider van de cursus Landbouw voor boswachters/terreinbeheerders.