Studenten AID

Dé start van jouw studententijd!

Ga jij bij Aeres Hogeschool Wageningen studeren en wil je de stad en haar studentleven leren kennen? Dan zijn de Algemene Introductie Dagen (AID) een geweldig begin van je studententijd. Tijdens deze dagen maak je kennis met alles wat Wageningen als echte studentenstad te bieden heeft. Gedurende vier dagen zijn er voor jou allerlei leuke en interessante activiteiten georganiseerd, waardoor je je helemaal thuis gaat voelen tussen je medestudenten en in de stad zelf. Zo is er bijvoorbeeld een sportdag, een pubquiz, culturele avond en een eindfestival! De AID wordt georganiseerd voor en door studenten van Wageningen University en Aeres Hogeschool.

Tijdens de AID ga je op stap gaan met een groep van ongeveer 10 studenten, begeleid door twee mentoren die al student zijn in Wageningen. Zij zullen je helemaal wegwijs maken in het studentenleven. Veel groepjes houden ook na de AID nog contact.