Studenten Aeres Hogeschool Dronten

Je kunt ook kiezen voor wonen in Dronten zelf. Je kunt bijvoorbeeld samen met vrienden of medestudenten een appartement of huis huren. Op die manier weet je van tevoren wat je kunt verwachten van je huisgenoten. Uiteraard kun je ook kiezen voor een kamer in een (bestaand) studentenhuis.

Er zijn verschillende manieren om een (studenten)huis in Dronten zelf te vinden:

• Via Marktplaats bieden particulieren woonruimte aan
  • Woningbouwvereniging OFW: www.ofw.nl
  • Via studentenvereniging de USRA worden kamers aangeboden
  • Via Sons Real Estate
  • Door de treinverbinding met Lelystad en Kampen kan ook daar woonruimte worden gezocht.

Housinganywhere

Een andere mogelijkheid om in Dronten te komen wonen is door middel van Housing Anywhere. Via deze site kunnen studenten een kamer voor een korte periode huren. Deze kamers worden door studenten verhuurd, die in verband met een buitenlandsemester of -stage tijdelijk niet in hun kamer wonen. Lijkt dit je wat? Lees dan op de site van housinganywhere meer over dit concept.