Bibliotheek Aeres Hogeschool Dronten
De mediatheek van Aeres Hogeschool Dronten is dé plek voor de start van je zoektocht naar informatie! De uitgebreide collectie bestaat uit diverse materialen: boeken, vakbladen, dvd’s, cd-roms. Daarnaast zijn er vele digitale bronnen zoals databanken op specifieke gebieden, wetenschappelijke databanken, maar bijvoorbeeld ook interessante websites en pdf’s.

Het team van de mediatheek staat voor je klaar om je te ondersteunen bij het vinden van informatie. Je kunt bij ons terecht met een eenvoudige vraag, maar ook als je vastloopt bij het zoeken naar informatie voor een opdracht of voor je afstudeerwerkstuk, helpen wij je graag verder.

De mediatheekruimte voorziet in 16 werkplekken met vaste computeraansluiting, maar je kunt er uiteraard ook met je eigen laptop terecht. Werktafels - met stroomvoorziening - zijn ook aanwezig. De ruimte wordt aangemerkt als “stille” werkruimte, waar in relatieve rust gewerkt kan worden.