Student in klas Aeres Hogeschool Almere

Zijn jij en de opleiding waarvoor je je hebt ingeschreven een goede match? Met een studiekeuzecheck kun je checken of de opleiding bij je past.

Nadat je je hebt aangemeld in Studielink, ontvang je een uitnodiging voor een studiekeuzecheck. Aeres Hogeschool vindt het belangrijk dat je een goede studiekeuze maakt. Daarom is de studiekeuzecheck een verplicht onderdeel van je inschrijving voor een voltijdopleiding. Na deelname ontvang je een studiekeuzeadvies.

Studiekeuzecheck als je in Almere of Dronten gaat studeren

Heb je je aangemeld voor een studie bij Aeres Hogeschool Almere of Aeres Hogeschool Dronten, dan ontvang je een link die je direct toegang geeft tot de studiekeuzecheck.

Na het voltooien van de studiekeuzecheck ontvang je een studiekeuzeadvies. Vaak is dit advies positief en kun je bij ons komen studeren. Als we twijfels hebben over de match, krijg je een studieadviesgesprek met een persoonlijke toelichting. We willen je namelijk graag helpen om een juiste keuze te maken!

Studiekeuzegesprek als je in Wageningen gaat studeren

Heb je je aangemeld voor een voltijdstudie bij Aeres Hogeschool Wageningen, dan krijg je een uitnodiging voor een studiekeuzegesprek. Hierin bespreek je samen of je een goed beeld hebt van de studie, wordt er gekeken of je aan de instroomeisen voldoet en kun je al jouw vragen stellen. Na dit gesprek ontvang je van ons een studiekeuzeadvies en informeren we je over de verdere stappen.