Bachelor voltijd opleiding Docent en kennismanager Natuur en communicatie Aeres Hogeschool Wageningen

Studies Docent Natuur en Communicatie

Wil jij jouw kennis delen?

Met de studie Docent Natuur en Communicatie combineer je jouw interesse voor de natuur met het overdragen van jouw kennis op anderen.

Jij leert graag van de natuur, over de natuur en in de natuur. Je komt alles te weten over planten, dieren, duurzaamheid en ecologisch denken. Je verdiept je in hoe de mens en natuur elkaar versterken en leert hoe je deze kennis overbrengt op anderen. Na je studie ga je bijvoorbeeld aan de slag als praktijkdocent in het (v)mbo.

Deze studie kun je volgen in voltijd of deeltijd.

Dáárom Aeres Hogeschool

• Fijne sfeer, iedereen kent elkaar
  • Veel samenwerken met organisaties uit de praktijk
  • De beste en mooiste (praktijk)faciliteiten
  • Uitstekende baangarantie

Voltijd of deeltijd?

Een studie in voltijd volgen, of toch liever werk en een deeltijdstudie combineren? Lees hier het verschil tussen voltijd- en deeltijdstudies.