Studente

Voltijd

Welk talent laat jij groeien?

Aeres Hogeschool bestaat uit drie faculteiten: Almere, Dronten en Wageningen. Samen bieden we een ruime keuze aan hbo-opleidingen in voltijd. Onze opleidingen vallen onder de volgende interessegebieden: agrarisch, bedrijfskunde, ondernemen, biologie, dier, food, onderwijs, techniek & design.

Dáárom Aeres Hogeschool

• We zijn een kleine hogeschool met een gezellige sfeer
  • Onze opleidingen staan midden in de praktijk
  • Er is veel contact tussen studenten en docenten

Open dagen

Studenten Aeres Hogeschool Almere

Proef de sfeer tijdens een open dag en kom van alles te weten over de opleiding van jouw keuze.

Meeloopdagen

Studenten in klas Aeres Hogeschool Almere

Loop een dagje mee met een student en neem een kijkje in de lessen.

Factsheet aanvragen

Lezende-student

Alle opleidingsinformatie op een rijtje. Handig om later nog eens na te lezen!

Locatie Almere

circular awards finalist

Er is kennis nodig om de groeiende steden wereldwijd leefbaar te houden. Daarom leiden wij in Almere studenten op rondom de thema’s Food, Nature & Urban Green.

Locatie Dronten

Aeres Hogeschool Dronten

Aeres Hogeschool Dronten is al 65 jaar dé hogeschoolfaculteit voor studenten die passie hebben voor ondernemen, bedrijfskunde, dier en voedsel.

Locatie Wageningen

Aeres Hogeschool Wageningen buitenkant vlaggen

Aeres Hogeschool Wageningen is de educatieve faculteit en gevestigd in een opvallend rond gebouw op de Wageningen campus. Er studeren ruim 750 studenten, waarvan de helft in voltijd.

Meer informatie

• Gaat uw kind studeren bij Aeres Hogeschool? Vind hier praktische informatie over o.a. studiebegeleiding, huisvesting en kosten.

Informatie voor ouders
  • Als decaan speelt u een belangrijke rol bij de studiekeuze van uw leerlingen. Hier vindt u informatie die daarbij kan helpen.

Informatie voor decanen
  • Hoe beoordelen onze huidige studenten onze opleidingen? Bekijk de studiebijsluiter met objectieve studiekeuze-informatie.

Studie in Cijfers
  • Talent voor groei, dat is waar wij voor staan. Onze hogeschool is geworteld in het agrarisch en educatief hoger onderwijs.

Over Aeres Hogeschool