Open dag Dronten deeltijd

Geef je carrière een groene impuls in Dronten

Open Avond op dinsdag 20 augustus

Heb je al een baan en wil je je graag verder ontwikkelen? Of ben je juist toe aan een carrièreswitch? Aeres Hogeschool biedt verschillende deeltijdstudies. We kunnen ons goed voorstellen dat dit een aantal vragen oproept. Bijvoorbeeld: welke (verkorte) trajecten zijn er mogelijk, en hoe sluiten onze deeltijdstudies aan bij jouw drukke bestaan? Wat je vraag ook is, we gaan hierover graag met je in gesprek tijdens een Open Avond. Dit is de ideale gelegenheid om kennis te maken met onze hogeschool, onze studies en ons flexibele onderwijs.

Lees meer over onze deeltijdstudies.

Praktische info

• Datum: dinsdag 20 augustus 2024
  • Tijd: 19.15 - 21.30 uur
  • Locatie: De Drieslag 4, Dronten

"Een open dag is een goeie manier om erachter te komen of een opleiding echt goed bij je past. Je maakt kennis met docenten en studenten van de opleiding en kan met al je vragen bij ze terecht."

Anne, bezoeker van de Open Dag

Studenten Aeres Hogeschool Dronten

Dit is Aeres Hogeschool Dronten

Aeres Hogeschool Dronten is al 65 jaar dé opleider rondom thema’s als ondernemen, bedrijfskunde, dier, plant en agribusiness. Deze kennis delen wij via onze deeltijdstudies met ambitieuze werknemers en ondernemers die willen studeren naast hun werk. We helpen je graag met het verbreden of verdiepen van kennis die je al hebt waardoor je kan groeien in jouw functie of bij het maken van een carrièreswitch naar het groene domein.

Dronten met nieuwbouw