Karl Selles onderzoek Aeres Hogeschool Dronten

Telefoon: 088 020 6053
Social:

Over Karl Selles

Sinds februari 2018 is Karl Selles als docent Agrotechniek en Management werkzaam bij de Aeres Hogeschool te Dronten. Na het hier behalen van zowel zijn bachelor als master, is hij een aantal jaren in het bedrijfsleven actief geweest op het gebied van innoveren, productontwikkeling en internationaal OEM sales management. Nu hij zich weer heeft verbonden aan de hogeschool, richt hij zich met name op innovatiemanagement, nieuwe (circulaire) businessmodellen, marketing & sales en precisielandbouw. Door nieuwe informatie, kennis en talenten in projecten samen te brengen en te vertalen naar succesvolle nieuwe businessmodellen, is het doel om met studenten de sector duurzaam naar een hoger plan te tillen.

Projecten

• Veredeling bamboevezel en verwerking tot composiet (Bambooder)
  • Duurzame grondstoffenefficiency en Smart Farming (Veenhuis)