Aeres Hogeschool Dronten viert 65 jarig bestaan

Aeres Hogeschool Dronten viert 65-jarig bestaan

Vrijdag 9 juni was het zover: de jubileum dag & het Open Huis van Aeres Hogeschool Dronten. Op deze feestelijke dag vierden wij samen met (oud-)collega’s, studenten, alumni, buurtbewoners en vrienden/familie het 65 jarig bestaan van het hoger groen onderwijs in Dronten.

Om half 11 werd de dag afgetrapt door directeur Jolanda Berntsen en burgemeester Jean Paul Gebben. Het eerste exemplaar van een speciale uitgave van het onderzoeks- en jubileummagazine werd overhandigd. Lees hem hier!

Vanaf 11 uur waren er verschillende activiteiten te beleven voor jong en oud. Team Praktijkgericht Onderzoek verzorgde op school en op Aeres Farms diverse workshops, lezingen of rondleidingen. Er vond bijvoorbeeld een rondleiding plaats door het CirKL Business Lab, je kon mee op excursie langs de helofytensloot en je kon door middel van een Virtual Reality-bril zwemmen met dolfijnen. Twee oud-docenten gaven een les van vroeger en tussen alle activiteiten door konden de bezoekers genieten van een drankje van Bar ’t Lab of een heerlijk hapje uit een van de foodtrucks.

Wij kijken terug op een erg geslaagde, feestelijke en zonnige dag! We genieten graag nog even na met onderstaande foto's en de aftermovie.

Aeres Hogeschool Dronten viert 65 jarig bestaan