Meet & Greet Aeres Hogeschool Almere

Inspirerende ontmoeting tussen paviljoenhouders bij Aeres Hogeschool Almere en Food Forum

Date

Om onze buren op de Floriade Expo 2022 officieel te ontmoeten, nodigden we ze samen met het Food Forum uit voor een Meet & Greet in ons hogeschoolgebouw.

Onze directeur Wil Bekkering gaf de gasten een tour van het circulaire schoolgebouw van Aeres Hogeschool Almere. Het was leuk dat Jim van der Wardt, van het paviljoen Circuloco, ook was aangesloten. Hij heeft meegewerkt aan het interieur van de hogeschool en kon meteen Wil ondersteunen in het verhaal. Ook werd er stilgestaan bij ons onderwijs en praktijkgericht onderzoek.

Na de rondleiding gingen we met elkaar naar de overkant om in het Food Forum onder het genot van een hapje en een drankje elkaar beter te leren kennen. Ellen Tijkotte, senior projectleider van het Food Forum, vertelde daar meer over het Flevolandse paviljoen, de Flevocampus en het unieke ontwerp van het gebouw.

Wij vonden het gezellig om de paviljoenhouders te ontmoeten en organiseren graag een vervolg.

Meet & Greet Aeres Hogeschool Almere