Storm Eunice

Geen lessen op 18 februari door storm Eunice

Date

In verband met storm Eunice komen er op vrijdag 18 februari lessen te vervallen. Lees hieronder wat dit voor jou betekent.

Aeres Hogeschool Almere

In verband met storm Eunice vervallen vrijdag (18 februari 2022) alle lessen op locatie Almere. Houd berichtgeving van je docent of mentor in de gaten m.b.t. het aanbod van lessen online. Sommige docenten zullen er waarschijnlijk voor kiezen om de les later alsnog aan te bieden.

Aeres Hogeschool Dronten

In verband met de hevige storm die morgen is voorspeld vervallen morgen, vrijdag 18 februari, alle activiteiten op locatie. Naast lessen en practica gaat helaas ook de geplande diploma-uitreiking niet door en zal worden uitgesteld. Het hoofdgebouw van de hogeschool is morgen nog tot 12.00 uur geopend.

We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

English

Due to the heavy storm that is predicted tomorrow, all activities on location will be cancelled tomorrow, Friday 18 February. Besides classes and practicals, the planned graduation ceremony will be postponed. The main college building will be open until 12:00 tomorrow.

We hope to have informed you sufficiently.

Aeres Hogeschool Wageningen

In verband met de hevige storm die morgen is voorspeld vervallen morgen, vrijdag 18 februari, alle activiteiten op locatie. Dat betekent dat lessen uitvallen en ook de mbo-doorstroomdag niet doorgaat. Sommige docenten zullen er voor kiezen om over te gaan naar online les. Houd hiervoor berichtgeving van je docent of mentor in de gaten. Het schoolgebouw is wel gewoon open. Hoe en wanneer geannuleerde lessen worden ingehaald wordt later gecommuniceerd. Houd hiervoor je e-mail in de gaten.